Groepslessen

Kickboksen Kids (niveau 1 en 2)

Kickboksen Kids (niveau 1 en 2)

Bij onze kickbokstrainingen voor kids staan technische vaardigheden, conditie, lenigheid en reactievermogen centraal. Bij kickbokstraining worden alle spiergroepen getraind.

Lees verder
Boksen - Kids

Boksen - Kids

Tijdens deze les worden uithoudingsvermogen, explosieve kracht, snelheid, coördinatie en concentratie getraind.

Lees verder
Boksen

Boksen

Boksen is een tactische vechtsport. Techniek, coördinatievermogen en fysieke conditie zijn belangrijke onderdelen van de bokstrainingen.

Lees verder
Discoboxing

Discoboxing

Discoboxing is ontstaan door de manier waarop een bokser uit Amsterdam zich voorbereidt op zijn eigen bokswedstrijden. Discoboxing is de manier om conditie, kracht, behendigheid, lenigheid en coördinatie op te bouwen op swingende muziek.

Lees verder
Kickboksen

Kickboksen

Beheersing en controle zijn belangrijke waarden in het kickboksen. Bij onze kickbokstrainingen staan technische vaardigheden, conditie, lenigheid en reactievermogen centraal.

Lees verder
Zaktraining

Zaktraining

Je frustraties van de week eruit zweten. Zaktraining is de ideale manier om je energie kwijt te kunnen.

Lees verder
Lady’s only bootcamp

Lady’s only bootcamp

Dit is een full body workout bestaande uit cardio, kracht-en behendigheidsoefeningen.

Lees verder
Circuittraining

Circuittraining

Bij een bootcamp, circuit of small group training loop je een schema door van diverse oefeningen voor het hele lichaam. Tussen de oefeningen door is er weinig rust.

Lees verder
Pro Boxing (alleen professionals)

Pro Boxing (alleen professionals)

Pro Boxing is een les voor gevorderde boksers

Lees verder
Dr. Phillgood vs Parkinson

Dr. Phillgood vs Parkinson

Deze training is voor mensen met Parkinson. Door gerichte oefeningen (coördinatie, balans, stabiliteit) te doen worden de gezonde hersencellen gedwongen de functie over te nemen van degene die niet goed werken.

Lees verder
Sparren

Sparren

Bij het sparren in de ring is het belangrijk dat beide sporters goed getraind zijn. Het belangrijkste van het sparren is het leren van elkaar, geven en nemen.

Lees verder
Senioren Fit 50+

Senioren Fit 50+

Regelmatig bewegen ook als je wat ouder wordt is uitermate belangrijk. Tijdens onze lessen werken we aan het soepel houden van spieren/gewrichten, coördinatie en balans. De les is in groepsverband dus ook nog eens heel gezellig.

Lees verder